خانه > Videos > Can’t Nobody Making Film

Can’t Nobody Making Film

پشت صحنه ساخت ویدیوی can’t nobody که YG گذاشته روی سایت.
به نظر جالب بود, مخصوصا اینکه خود Yang Hyun Suk اومده بود و تو طراحی رقص نظر میداد ^ ^
و اینکه بعضی صحنه ها بود که تو ویدیو نبود, مثل لباس مشکی دارا, یا لباس زرد مینزی و … ؟؟؟ البته بعضی ها میگن شاید برای نسخه انگلیسی ویدیو باشه, اما به نظرم دارا داشت کره ای میخوند اگه اشتباه نکنم !
به هر حال واقعا برای این ویدیو زحمت کشیده بودند و تو این making هم میشد به وضوخ دید که واقعا کار سختی داشتند.

download FLV

دسته‌ها:Videos برچسب‌ها: , ,
  1. Parastoo
    سپتامبر 13, 2010 در 11:56 ب.ظ.

    من دانلودش کردم ولی الهه جونم آدرس لینک رو دو تایی گذاشتی صفحه ی دانلود رو نمیاره! 😉
    من از اون موقع که لباس مشکی دارا رو داخل تیزر 2NE1 TV دیده بود برام جای سوال بود که این مال کجاست, پس مال MV بود! اینقدر تیکه های این بچه ها کم بود که نمیشد هم داخل MV بکارشون برد!
    اون سگه هم خیلی باحال بود همینطور صاف وایستاده بود! خیلی دوست دارم بدونم دارا وقتی اونو دیده چیکار کرده! 😀 از سگ کوچولوی جی دی که میترسید!!
    یه چیز دیگه من واقعا خیلی از تدی خوشم میاد اما هنوزم یه سوال بزرگ در موردش تو سرم هست! ❓ چرا همیشه اینجوری لباس میپوشه؟؟!!!
    خیلی جالب بود 😀 مرسی

    • سپتامبر 14, 2010 در 8:06 ق.ظ.

      مرسی که گفتی عزیزم, درستش کردم.
      آره سگه واقعا سوژه بود, کلی سر همین یه تیکه نژادش معروف شد 😉

  2. سپتامبر 14, 2010 در 1:12 ب.ظ.

    ay baba shomaham ke filter shodin manam filter kardan baw ma baina chikar konim in hame zahmat be bad raft ina maraz daran ingara shomaham bayad 1 fekre asasi konin ba ina nemishe 1 roozam aramesh dasht

  3. سپتامبر 14, 2010 در 1:14 ب.ظ.

    جدی فیل شدین عجبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب ادامایی ÷یدا میشن

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه