بایگانی

Archive for سپتامبر 9, 2010

BIG BANG – Big Show 2009 & 2010 Live Concert Albums

سپتامبر 9, 2010 5 دیدگاه

به در خواست یکی از دوستان آلبومهای اجراهای زنده ی بیگ بنگ رو در کنسرت Big Show رومیزارم، هم مال 2009 و هم مال 2010.

دانلود آلبوم (80.26 MB):

DOWNLOAD BIG SHOW 2009 ZIP

بیشتر بخوانید…

دسته‌ها:Albums, BIGBANG Albums برچسب‌ها: , , , ,

2NE1 – Clap Your Hands – With Farsi Sub

سپتامبر 9, 2010 7 دیدگاه

این هم از میوزیک ویدیو Clap Your Hands با زیرنویس فارسی، به خاطر ناخیرش هم خیلی خیلی عذر میخوام.

حتما میدونید الان تابستون هست و کلابهای شبانه خیلی فعالند واسه همین هم 2NE1 آهنگهاشون بیشتر پارتی است. ولی اگر بخواید تصور کنید توی یک کلاب یا پارتی هستید خیلی هم جالب میشه 😉 واقعا دست Teddy پا پا درد نکنه^^

من که از همه ی تیپ هاشون توی این میوزیک ویدئو خوشم اومد. دست الهه جون درد نکنه که اینقدر سریع تنظیم MV رو انجام داد.

بیشتر بخوانید…

2NE1 TO ANYONE Official Pictures from YG-2NE1

سپتامبر 9, 2010 43 دیدگاه

این عکسها هم، عکسهای رسمیه 2NE1 برای آلبومشون هست. همشون عالی شدند به جز CL که واقعا از لباساش خوشم  نیومد و فکر کنم همش هم تقصیر جرمی اسکات باشه. 😀

بیشتر بخوانید…

دسته‌ها:Photo Gallery, YG Official Photos برچسب‌ها: ,

Big Bang Filming web drama “Haru” Photos

سپتامبر 9, 2010 8 دیدگاه

عکس های جدید بیگ بنگ از وب درامای Haru

بیشتر بخوانید…

دسته‌ها:News, Photo Gallery برچسب‌ها: , , ,

2NE1 Clap Your Hands MV

سپتامبر 9, 2010 18 دیدگاه

وای… من که کلی هیجان زده شدم وقتی این MV رو دیدم. همه اشون فوق العاده شدند. دلم برای سونگری میسوزه که دیگه نمیتونه هر جا رفت crack crack بکنه! چون بچه های 2NE1 الگوی clap clapشون خیلی باحالتره 😀

بیشتر بخوانید…

دسته‌ها:2NE1 MVs, Music Videos, Uncategorized, Videos برچسب‌ها: , , ,

G-Dragon, Seungri and SE7EN’s Support Message to 2NE1

سپتامبر 9, 2010 2 دیدگاه

خوب دوباره یه حرکت قابل پیش بینی از خانواده YG . پیغام se7en و سونگری و GD برای حمایت از  2NE1

se7en :
2NE1: To Anyone!!!
اولین آلبوم 2NE1 که ما منتظرش بودیم و هستیم.
Bom, Dara, Chae Rin, Minzy
من اجراهای عالی شون رو پیش بینی میکنم.
مثل همیشه, سخت کار کنید. به ما بهترین اجراتون رو نشون بدید!
طرفدار شماره 1 شما … – beunee ( از طرف se7en )
موفق باشید~!!!

G-Dragon:
«21»
اونا نمیتونند متوقف بشند!
2NE1 هرچقدر میخواید موزیک بنوازید!
-”G”-

سونگری:
2NE1
به طرفدارای بیشمارتون موزیک شگفت انگیزتون رو بدید.
Fighting
-Seungri

SR: clbaddestfemale.wordpress.com

دسته‌ها:News برچسب‌ها: , , , ,