بایگانی

Archive for سپتامبر 11, 2010

Hallyu Dream Festival

سپتامبر 11, 2010 32 دیدگاه

من خودم شخصا یادم نیود, تازه یادم افتاد … گفتم شاید شما هم یادتون رفته باشه یادتون بندازم….
فردا 2NE1 و Se7en تو Hallyu Dream Festival اجرا دارند.

این فستیوال در 3 روز برگزار میشه  که فردا در روز آخر علاوه بر  2NE1 و Se7en  قراره 22 تا گروه دیگه از جمله super junior, 2AM,2PM, KARA,after school, 4minute, BEAST, T-ara, Shinee, FTIsland, Davichi, Miss A , MBLAQ, UKiss, Secret, … هم اجرا داشته باشند و از شبکه SBS هم قراره پخش بشه.

دارم با خودم میگم فردا عجب روزی هست «SBS , MV , Concert» واییییییییییییییی

دسته‌ها:News برچسب‌ها: , ,

To Anyone in Charts – 100911

سپتامبر 11, 2010 10 دیدگاه

وضعیت آهنگ های آلبوم To Anyone در 11 سپتامبر 2010

بیشتر بخوانید…

دسته‌ها:News, Uncategorized برچسب‌ها: , ,

G-Dragon Updated his Me2day

سپتامبر 11, 2010 6 دیدگاه

30 دقیقه پیش جی دی Me2day خودش رو با یه عکس جدید آپدیت کرد …

~~zzZZ

به وقت اونا میشه 8:30 شب و جی دی در حال چرت زدن … خیلی بانمکه مخصوصا با این کلاه که فکر کنم عکس خودش روشه باشه و نوشته VIP ????
کلاهش که شبیه کلاه تایلندی هاست که احتمالا یکی از fanها بهش داده و البته خیلی cute هست و جی دی هم موقع برگشت به کره تو فرودگاه هم همین کلاه سرش بود. کلا لباساش تو این عکس همش همونایی که تو فرودگاه تنش بود , حالا این عکس یا مال قبل پرواز هست یا مال بعدش.

به هر حال « جی دی جون خسته نباشی«

—-

p.s. : روی کلاه نوشته VIP Vietnam و برای همین احتمالا یکی از fanهای ویتنامی تو تایلند بهش داده

دسته‌ها:News برچسب‌ها: , , ,

?!!! BIGBANG in Clap your hands

سپتامبر 11, 2010 17 دیدگاه

خیلی جالبه, من خودم اولین بار که این حرف رو از نیتیزن ها شنیدم خنده ام گرفت و گفتم چه بیکار…اما محض کنجکاوی رفتم و HQ که دانلود کرده بودم رو یه بار با دور آهسته دیدم و اون موقع گفتم نکنه راست میگن…

بیشتر بخوانید…

دسته‌ها:News برچسب‌ها: , , ,

Punk High G-Dragon on W Magazine, The Making – With Farsi Sub

سپتامبر 11, 2010 6 دیدگاه

این ویدئویی است از پشت صحنه ی عکس برداری برای مجله ی W Korea است که با زیر نویس فارسی میتونید دانلود کنید. بقیه ی عکس ها هم در بیشتر بخوانید گذاشتم. من به شخصه از عکس برداری در شب اون هم با فلش خوشم نمیاد ولی به هر حال جی دی همه جوره فوق العاده است…

دانلود ویدئو (18.3 MB):

DOWNLOAD AVI

بیشتر بخوانید…

2NE1 – Go Away MV – Full HD – GomTV

سپتامبر 11, 2010 2 دیدگاه

این هم از میوزیک ویدئوی Go Away با کیفیت Full HD 1080p

بیشتر بخوانید…

دسته‌ها:2NE1 MVs, Music Videos, Uncategorized, Videos برچسب‌ها: , , , ,

2NE1′s Can’t Nobody MV release changed

سپتامبر 11, 2010 6 دیدگاه

خوب همه میدونید که قرار بود ویدیوی can’t nobody امروز بیاد, اما YG روی سایت اعلام کرد که این ویدیو با یک روز تاخیر پخش میشه.
YG روی سایت این پیغام رو برای طرفدرا گذاشته و بابت این موضوع عذر خواهی کرد.

سلام این YG Entertainment است.
موزیک ویدیوی 2NE1 برای Can’t Nobody برنامه ریزی شده بود امروز (11ام) ساعت 10صبح منتشر بشه اما به دلیل مشکلاتی در تولید، میخواستیم شما بدونید که تاریخ انتشار به صورت اضطراری به 12ام ساعت 10صبح تغییر کرد.

در مورد Can’t Nobody، در مقایسه با دو ویدیوی قبلی که منتشر شد، مدت اماده سازی و تولید دو برابر بیشتر طول کشید. هرچند میتوان گفت که این یک جزء از کار از طرف YG است که هرچقدر بیشتر براش زمان گذاشته بشه قلب و روح بیشتری توش جاری میشه، این از اون کارهایی ست که نیمه دومش ویرایش زیادی میخواد. در نتیجه، به دلیل درخواست صادقانه کارگردان ویدیو، Seo Hyunseung، تاریخ انتشار ویدیو به ناچار برای یک روز عقب افتاد.

هرچند برای تلافی حمایت و استقبال پرانرژی طرفدرا، ما معتقدیم ضروری ست که زمانی که از ابتدا قول داده شده بود باقی بماند اما به جای قول نگه داشتن و بیرون دادن یک ویدیوی ناتمام، ما یک ویدیوی کامل تر برای نمایش آماده میکنیم و این انتخابی است که ما برای 2NE1 انجام دادیم، کسانی که برای فیلمبرداریش به سختی کار کردند، و کوکورانه امیدواری بودیم چیزی که طرفدارا میخوان هم همینه و یک روز تاریخ انتشار را عقب انداختیم.
صرف نظر از دلیل، چون نتونستیم در زمانی که قول دادیم اون رو منتشر کنیم، حقیقتا عذرخواهی ما رو بپذیرید، و ما هم در آینده مخصوصا مراقبیم تا مطمئن شویم این موضوع دوباره اتفاق نیفتد.
فردا ساعت 10صبح، ویدیوی Can’t Nobodyی 2NE1 منتشر میشه، و همچنین اولین اجرای comeback اونا در SBS Inkigayo هم هست.
امیدواریم که طرفدارا ازش خیلی استقبال کنند, و امیدواریم که همه اونا رو تماشا کنند.
متشکرم…

دسته‌ها:News برچسب‌ها: ,

2NE1 Clap Your Hands MV – Full HD GomTV

سپتامبر 11, 2010 10 دیدگاه

خب کسانی که مثل من مشتاق هستند با کیفیت GomTV میوزیک ویدئو رو ببینند، میتونند دانلود کنند

عاشق این Snap Shot ها از میوزیک ویدئو هستم

بیشتر بخوانید…

دسته‌ها:2NE1 MVs, Music Videos, Uncategorized, Videos برچسب‌ها: , , , ,