بایگانی

Archive for سپتامبر 12, 2010

BIGBANG – Beautiful Hangover on Music Hour 100907

سپتامبر 12, 2010 5 دیدگاه

اجرای آهنگ Beautiful Hangover از بیگ بنگ که در یکی از برنامه های ژاپنی به نام Music Hour اجرا داشتند.

دانلود اجرا (293.43 MB):

001 || 002

دسته‌ها:Performances, Videos برچسب‌ها: , , ,

2NE1 @ SBS Inkigayo – 100912

سپتامبر 12, 2010 12 دیدگاه

اجرای 2NE1 تو SBS Inkigayo که واقعا عالی بود و کارشون حرف نداشت.

اگه بخوام رتبه بندی کنم, من اول go away رو دوست دارم بعد Claps your hands و بعد هم can’t nobody

لباس و گریم و کارگردان رقصشون حرف نداشت, امیدوارم که تا آخر همینطور اجراهای توپ ازشون ببینیم.

بیشتر بخوانید…

دسته‌ها:Performances, Videos برچسب‌ها: , , ,

Taeyang – I’ll Be There – MBC Music Core – 100911

سپتامبر 12, 2010 14 دیدگاه

اجرای ته یانگ در MBC Music Core که اجرای آهنگ I’ll Be There بود

دانلود اجرا (35.84 MB):

DOWNLOAD AVI

دسته‌ها:Performances, Videos برچسب‌ها: , , , , ,

2NE1 BTS pictures at SBS Inkigayo

سپتامبر 12, 2010 17 دیدگاه

عکس های 2NE1 در پشت صحنه ضبط comeback stageشون در SBS.
واقعا خیلی باحال اند, چه فیگورایی هم گرفتند. به نظرم کارگردان این photoshoot دارا بوده 😉
لباساشون هم که من واقعا منتظر بودم به بینم چیه عالی بود, YG هیچ وقت آدم رو ناامید نمیکنه …

امروز بچه های سه تا آهنگ title رو یعنی ‘Clap Your Hands’, ‘Go Away’ و‘Can’t Nobody’ رو اجرا میکنند.

«البته قاعدتا سه اجرا سه تا لباس متفاوت باید باشه, مطمئنا دو تا اجرای دیگه هم گریم و لباس مثل این تک هست»

بیشتر بخوانید…

دسته‌ها:Photo Gallery برچسب‌ها: ,

2NE1 – Can’t Nobody MV – With Farsi Sub

سپتامبر 12, 2010 14 دیدگاه

این هم از آخرین میوزیک ویدئوی بچه های 2NE1. از حالا به بعد باید اجراهاشون رو دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید…