خانه > Performances, Videos > Taeyang – I’ll Be There – MBC Music Core – 100911

Taeyang – I’ll Be There – MBC Music Core – 100911

اجرای ته یانگ در MBC Music Core که اجرای آهنگ I’ll Be There بود

دانلود اجرا (35.84 MB):

DOWNLOAD AVI

دسته‌ها:Performances, Videos برچسب‌ها: , , , , ,
  1. لایرا
    سپتامبر 12, 2010 در 9:53 ب.ظ.

    ممنون هانیه جون.اینا خسته نمیشن اینقدر اجرا دارن.ولی مهم اینکه هر اجرا موفق تر از قبلی باشه

    • honeyeli
      سپتامبر 12, 2010 در 10:07 ب.ظ.

      نمیدونم لایرا جونم واقعا ته یانگ خیلی انرژی میزاره جدا که براش ناراحتم 😦

  2. Parastoo
    سپتامبر 12, 2010 در 10:36 ب.ظ.

    منم الان دیگه وقتی این اجرا ها رو میبینم فقط حرص میخورم! 😐 این بچه اینقدر انرژی میذاره اجراهای به این خوبی نمایش میده اونوقت جایزه ها رو میدن به کسای دیگه!!! آخه اگه ارزش داشتن آدم دلش نمیسوخت! واقعا اون آهنگ F-T Island از این اجراهای به این باحالی بهتره؟!!! 👿 😦

    • honeyeli
      سپتامبر 12, 2010 در 11:07 ب.ظ.

      پرستو جونم آهنگ FT قشنگ بود ولی عملکردش توی چارت و فروشش پایینتر از آلبوم ته یانگ بود نمیدونم چرا جایزه گرفتند !!

      • Parastoo
        سپتامبر 13, 2010 در 11:38 ب.ظ.

        از نظر منم آهنگشون قشنگه, من خودم هونگی رو دوست دارم پس بخاطر اینکه از گروهشون خوشم نیاد اینو نمیگم, اگرم بخوام کاملا بی طرف نظر بدم, از نظر من MV و اجرا و رقص و لباس ها و … ی I’ll Be There خیلی بهتر از آهنگ … Love Love هه!
        حالا شاید فقط به دل من اینقدر نشسته باشه ولی از نظر منکه این آهنگ لیاقتش خیلی بیشتر از اینا بود…!

  3. سپتامبر 12, 2010 در 11:07 ب.ظ.

    ته یانگ اینقدر عاشق موزیک هست که خستگی نمیفهمه چیه, الهییییییییییییییییییی
    کلا فکر کنم YG در مورد شبکه های کره I don’t care شده, و اینا رو هم فقط به خاطر VIP ها اجرا میکنه که مطمئنه حمایتش میکنند و همیشه همراهشند وگرنه آهنگی که چارتهای آمریکا و کانادا و ژاپن و … رو مال خودش کرده حتما لیاقت بهترین ها رو داره.
    فقط امیدوارم آخر سال کار با نامردی تموم نشه … هرچند هیچ چیزی هیچوقت نمیتونه قدرت و توانایی بچه های YG (مخصوصا بیگ بنگ) رو زیر سوال ببره.

    • honeyeli
      سپتامبر 12, 2010 در 11:14 ب.ظ.

      وای الهه جونم من از همین الان جایزه گرفتن ته یانگ رو تصور میکنم از خوشحلی میخوام پرواز کنم 😀 اگر نامردی بشه و این جایزه بهش داده نشه واقعا نمیدونم چی بهشون بگم!!!

  4. سپتامبر 12, 2010 در 11:12 ب.ظ.

    یادم رفت, دیروز یه خبر تو allkpop خوندم که تیترش یه چیزی در مورد 2pm و rainbow بود که نباید لباسشون رو دربیارند و اینا بعد هم عکس بیگ بنگ گذاشته بود … ؟؟؟؟؟ فقط هم یه جا یه اشاره بی خود به بیگ بنگ کرده بود که یعنی باری این عکس اونا رو گذاشتیم.خنده دارش اینجا بود که ملت اومدند نظر دادند که چرا عکس بیگ بنگ ؟ و بعد نظرات درمورد عکسشون شروع شده بود که کی خوش تیپ تره و کی باحال افتاده و …. و کلا خبر فراموش شد 😉 بعد از چند ساعت هم allkpop عکس رو عوض کرد 😉
    اینو گفتم چون برام جالب بود که allkpop هم برای پربازدید شدن خبراش از بیگ بنگ استفاده میکنه 😉
    حالا idolهایی که همه چشمشون اینطور دنبالشونه و موزیکشون اینطوری همه جا رو گرفته واقعا تو کره باید چندم باشه ؟؟؟؟

    • honeyeli
      سپتامبر 12, 2010 در 11:20 ب.ظ.

      الهه جونم یه چیز جالبتر اینکه رفته یه صحنه از سال 2006 برداشته گذاشته هر چند اون عکس ماندگار موند چون ما دیگه شکمی از تاپ ندیدیم 😀
      سوال نمیخواد عزیزم اول 😀 وای الهه جونم حالا فرض کن برای آلبوم بیگیا چه سروصدایی بشه واقعا واسش هیجان زده ام 😉

  5. سپتامبر 12, 2010 در 11:28 ب.ظ.

    آره واقعا من هر چی دارم میبینم 2NE1 اینطوری top list شده و MVهاشون بالای 1 میلیون بازدید داشته و تعداد کامنت های اخبارشون 700-800 هزارتا میشه کلی ذوق میکنم اگه بیگ بنگ میاد کل اینترنت منفجر میشه , البته واقعا نمیتونم الان تصور کنم , چون واقعا قابل تصور نیست.
    آره اون عکس واقعا جالب بود, و ربطش به خبر واقعا دیدنی … 2 سال پیش , یه بار , یه کم لباسشون رو زدند بالا هههههههههههههههههههه

    • honeyeli
      سپتامبر 12, 2010 در 11:40 ب.ظ.

      بقیه شاید یکم بزنند بالا ولی تاپ نه! 😉

  6. لایرا
    سپتامبر 13, 2010 در 11:49 ق.ظ.

    منظورت ته یانگه؟:).اون که همیشه لخته.برای چه اجرایی این کارو کردن؟من که ندیدم.ولی واقعا اون خبری که الهه گفت مسخره بود.ببین برای پربازدید شدن خبراش چه کارایی که نمی کنن.

    • honeyeli
      سپتامبر 13, 2010 در 1:15 ب.ظ.

      نه لایرا جونم. ته یانگ هم همیشه لخت نیست 😉 frیه رو ندیدی!! ته یانک نصف اونها هم اینکار رو نمیکنه. اون اوایل سر اجرای la la la لباسشون رو زدند بالا. توی میوزیک ویدیو هم هست. ولی الان دیگه کمتر این کار رو میکنند

    • Parastoo
      سپتامبر 13, 2010 در 11:40 ب.ظ.

      بجز la la la تو اجراهای She can’t get enough هم که من آهنگش رو خیلی دوست دارم کاملا دکمه های لباسشون رو باز می کردند…

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه